Jag tror vi behöver prata ut!!

      2011-09-07 / 09:28:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
-Hörrni, Ni som börjat använda era fodrade vinterstövlar och tjockare jackor, eller Ni som cyklar med skinnhandskar eller lovikkavantar på er. Nu får ni ta och skärpa till och tuffa till er något. Det är faktiskt bara början på september ute, och än så länge vill jag inte se några sådana utstyrslar.

Några principer måste vi hålla fast vid!!

 

Mina tomater har ju precis börjat bli röda. Att skörda i september är inte fel, dock står dom ju inomhus nu, men det verkar inte vara något de tycker är konstigt.






En kopp tomater? Ja tack!


Postat av: Tove

Men jag har fåt dispens! :) Gud vilken vacker skål. vart har du fått tag på den? Du är världens finaste Frida! Som du lättat min tunga börda ;) kramar

2011-09-07 @ 17:31:33
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja äntligen var det någon som tog vintersakerna på allvar, vad är det för fel på folket - vi skall ha dessa varma saker ända tills Våren ahhhhh när kommer den ? tänk de när ni går med lovika i 17 graders värme ! : ))

2011-09-07 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0