Ett litet syskrin

      2011-09-28 / 10:33:00 Publicerat i kategorin Fynd  
Jag har massa möbler som står på tur att bli ommålade. Men har inte hunnit tagit tag i dem än.
Jag har en stor skänk, en brudkista, 2 fönster och ett syskrin.

Så imorgon ska jag ta tag i och börja måla om syskrinet.

Och vitt vitt vitt ska det bli! Är ni förvånade? hehe






Bara för att slippa små arga mail av er som kanske tycker jag är en idiot som målar över dessa vackra mönster... men vi måste även tänka att alla är olika och jag gillar vitt, och skrinet ska stå hos mig i mitt hem och därför får det bli vitt : )
Postat av: MADDE

Hihi du hann skriver för jag tänkte precis hur kan du måla över men sen så fattar jag för jag gillar oxå vitt ;) men kanske att de fina motiven kunde få spegla sin fina genom att bli målad i ljusgrå och linje i tunt svart?? Men det är DU som ska ha den inte jag ;) Se framemot när det är klar iaf...

2011-09-28 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0