En söndag.. bara ännu en dag i veckan.

      2011-09-25 / 17:17:54 Publicerat i kategorin Virkade mössor  
Jag har ett litet problem.

Det är en sak som händer hemma hos mig väldigt ofta.

Varje gång jag ska städa, så måste jag börja med att plocka upp allting hemma men när jag väl plockat upp allt så är jag så trött att jag inte orkar börja dammsuga, skura och torka överallt. Jag tänker då att jag ska göra det en annan dag. Men när den dagen väl kommer... ja då får jag börja med att plocka igen.

En dålig cirkel. En vääääldigt dålig cirkel.


Men det här med att virka, det är ingen dålig cirkel det. Det är en kanon bra cirkeln.

Ni är flera som frågat om det finns möjlighet att beställa mössor, och självklart går det alldeles utmärkt. Tryck på kontakta mig högst upp på sidan, skriv vad ni vill ha för färg/färger, om den ska vara randig eller bara en färg, med blomma eller utan. Eller vad ni nu önskar. Skicka sedan mailet till mig så svarar jag så fort jag kan.

Varje mössa kostar 150kr.







Postat av: Josse

Hej Frida! Vilka fina mössor du gör! Förra året så gjorde du så fina juldekorationer av julkort (?), typ julgranskulor, snurrade... Finns i ett inlägg från december, kan du inte skicka nån sorts beskrivning till mig? =) Eller så får du lära mig när jag kommer hem i november =) Kram Josse

2011-09-25 @ 22:12:45
URL: http://jossejossejosse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0