Det ska vara läder på fredag.

      2011-09-23 / 08:19:35 Publicerat i kategorin Pyssel  
Jag har längtat till helgen sen i måndags.. men nu när jag inser att det är helg så vet jag inte riktigt vad jag längtat efter??

Ikväll ska jag och L på Fuck cancer galan, imorgon är det jobb som gäller och sen på kvällen ska vi iväg på middag till några vänner och på söndag är det jobb igen och sen danskurs på kvällen. Så det känns lite som att denna helg är över innan den ens börjat.

Men nu låter jag bitter hör jag. Herregud. Det här kommer ju bli en fantastisk helg.


En litet lädersmycke har blivit gjort. Jojo.. rosa läder i en flätad variant. Tokfint för en fredag de!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0