Tar ej emot beställningar längre.

      2011-10-10 / 14:47:12 Publicerat i kategorin Virkade mössor  

Vaknade upp dyngförkyld. Känner mig snorig i hela ansiktet, huvudet dunkar, febern stiger och jag har verkligen ingen ork. Gick hem tidigare idag från skolan, gick innan lunch, orkar inge längre. La mig på soffan och somnade på en gång.

Måste förresten berätta en sak för er, just nu har jag massa saker och göra så därför måste jag nu säga att jag inte tar emot några beställningar längre, varken på virkade mössor eller andra grejer. Måste ta hand om mig själv, hinna med min skola och pyssla/virka när jag tycker att det är kul. Så för tillfället tar jag alltså inga beställningar, men längre fram kommer jag nog orka igen, men just nu känner jag att det blivit lite för mycket.

Hoppas ni förstår mig och inte tar illa upp.


Är lite sugen att göra någon ny typ av mössa. Någon lite annorlunda fast inte så extrem.. Vad tror ni om någon av dessa?



Mönster till denna hittar du här



Mönster till denna hittar du här


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0