Små söta bollar till halsband.

      2011-10-26 / 10:52:00 Publicerat i kategorin D.I.Y  

Kan inte riktigt förstå att det redan hunnit gått 6 veckor. Jag har nu bara 2 dagar kvar på förskolan jag är på och sen är det dags för att återgå till min vanliga vardag med huvudet i böckerna.

Snart har julen varit redan med ska ni se, och vi springer där runt midsommarstången.




Hittade kanske världens sötaste halsband igår. Dessutom finns den en en bra steg-för-steg guide till hur man gör dem med. Kan man bli lyckligare än så? När någon delar med sig av hur man göra något fint. Nepp det tror inte jag!. Blir ni sugen och göra ett så klicka in på denna sida stayathomeartist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0