Kan något vara fulvackert?

      2011-10-25 / 10:43:00 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Tänk så trött man kunde vara på en måndag. Klev upp igår på morgonen och tänkte att jag ställer mig i duschen så jag vaknar till liv. Det var dock så kallt så jag kröp ihop till en liten boll i duschen och vaknar av att jag ramlar omkull. Då har jag somnat i duschen!  Slå det om ni kan på en måndag.


Jag har märkt att jag börjat gilla mer avskalade grejer. Lite saker som nästan kan kännas nakna för vissa. Men det är något med det genomskinliga fast ändå den tydliga formen som tilltalar mig.

Jag är så sugen och göra den här lampan. Visst är den fulvacker?
Här finns en jättebra steg-för-steg-guide hur du tillverkar din egen. Dock på engelska, men jättebra beskrivit med bilder till varje steg.






Postat av: Annika Eriksson Sjöblom

Måste bara säga att jag skrattade riktigt gott åt duschhistorien:) har gjort nåt liknande själv...men aldrig på en måndag;).

Lampan är ju suverän, hade velat ha både en sån inne och en som är tokrostig för att hänga ute och som man istället för en glödlampa hänger en marschall i. Tror du det blir för tungt för den konstruktionen?

Har lagt in ideen på min lista, måste testa framöver.



Kram Annika

2011-10-25 @ 17:55:08
URL: http://villaskogsbrynet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0