Gör ditt eget kakfat.

      2011-10-17 / 18:24:01 Publicerat i kategorin Pyssel  
Måndag, ny vecka och tillbaka på praktiken. Trött som tusan, eftersom förra veckan inte gav mig direkt så mycket vila eftersom jag var sjuk. Men bit ihop, eller bryt ihop!. Haha närå, riktigt så hemskt är det inte. Men trött är jag.


Hittade dessa fina kakafat som är gjorda av gamla loppisfynd i trä. Jag gillar smarta ideèr. Dessutom får man ett alldeles eget och speciellt kakfat om man gör det själv.

För att se fler varianter, eller veta exakt hur hon gjorde besök
thecraftingchicks









Bilder lånad från thecraftingchicks
Postat av: annika eriksson sjöblom

Åh, vad glad jag blir av såna tips. Tack snälla, detta gillar jag verkligen.

Kram Annika

2011-10-17 @ 20:57:24
URL: http://villaskogsbrynet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0