Det här med att bestämma sig.

      2011-10-31 / 08:06:59 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Varför ska jag ha så svårt och ta beslut?

Jag vill och ska göra om min badrum, men jag kan inte börja för ens jag bestämt mig för hur det ska se ut.

Jag funderar på vitmålade väggar och mörkt grått golv, vad tror ni om det?

Det här med badrumsinredning får komma sen, där jag också måste ta massa beslut. Vilken färg på skåpet, stor spegel, liten spegel, ben på skåpet eller inte.. osv osv. På den här 
badrumssidan finns det massa snygga skåp, men som sagt. Ett senare beslut.

Jag vill på morgonen när jag kommer in i badrummet att det är en mysig vakna-till-belysning i badrummet. Men samtidigt vill jag också sen när jag vaknat till, att det ska vara tillräckligt bra ljus så att det går att sminka sig. Hur får man två ljus samtidigt?


Jag kom in på en sida idag där de var en tjej som gjort dricksglas av gamla flaskor. Festlig idè ellerhur? hon har med hjälp av aceton, ett snöre, vatten o slippapper skapat dessa glas. Detta är något jag bara måste prova.

kika gärna in här hur hon gjorde







Ne, nu ska jag åka på färgaffärn och köpa färg, Nu jäklar ska ett beslut tas.
Postat av: My

Du kan ju ha en vakna lampa ovanför spegeln å så en starkare i taket lr tvärtom :) kommer du hem till oss sen å fixar? ;)

2011-10-31 @ 09:05:25
URL: http://myemeliemichelle.blogg.se/
Postat av: Tomtens Dotter

Vilket fantastiskt roligt tips! TACK.

Jag måste tipsa om detta hos mig jag med (så klart med en hänvisning även till dig...)

2011-10-31 @ 22:12:13
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Vilken rolig grej. Vill jag också testa nångång.

2012-04-12 @ 14:01:52
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0