Tro och kopparhjärtan.

      2011-11-17 / 11:42:13 Publicerat i kategorin Pyssel  
Jag tror på karma men inte på gud.
Jag tror inte att kärleken blir större av äktenskapet.
Jag tror att rädsla är det största vapnet, därför tror jag inte på vapen för att skydda sig.
Människor som inte har någon hobby har ett stort tomrum i sina liv.
Jag tror alla människor är ond tills de visat motsattsen.

Jag tror att en av det vackraste sakerna i världen är solnedgången.
Jag tror att julmust är det godaste som finns.
Jag tror att människor som säger att julmust inte är bra, och sedan dricker två flaskor vin,ska man inte lyssna på.
Jag tror på att leva ensam och lycklig istället för tillsammans och olycklig.

Jag tror inte på att snön gör det ljusare på vintern, och de som säger så tror verkligen på vad som helst.
Jag tror att de som ständigt söker nya äventyr, borde söka efter vad de saknar inom sig istället.
Jag tror inte att jag kommer bli jätterik och flytta till Bali, men man ska aldrig sluta hoppas.

Jag tror att människor som ljuger är för rädd för att visa sitt rätta jag.
Jag tror att vi drömmer om nätterna för att hjärnan vill visa att allt kan hända.


Jag tror att alla blir lyckligare med ett vackert hjärta runt halsen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0