Inspirationsbank.

      2011-11-09 / 10:34:00 Publicerat i kategorin Inspiration  
Veckans tre redovisningar är avklarade. Känns alltid skönt, nu väntar 3 dagar fulla med föreläsnngar. Båda sakerna är jobbiga, fast på olika sätt.

Jag är en inspirationsbank. Så fort jag ser något fint som jag vill köpa, göra eller bara titta på så sparar jag ner bilden, Det innebär att det blir ganska många bilder. Helt sjukt många bilder skulle jag vilja påstå. Jag tror att jag skulle behöva börja sortera lite bland dessa och lägga dem i olika kategorier.

Så idag blir det bara några bilder som jag gillar som kommer från min bildbank : )


Varför inte använda ett gammalt skötbord som vägghängt bar/fika bord ute?



Har man som jag inga bakformar i hjärtan, får man göra egna med hjälp av en glaskula i varje bara.




Såå snyggt, Önskade jag hade ett överflöd av gamla resväskor hemma.



Varför inte gömma skorna bakom sängkappan? Snacka om kompaktliving.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0