Brickor i mitt kök!

      2011-11-14 / 13:48:35 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Ny vecka och för mig innebär det ny kurs, nytt delmoment och massa nya böcker som ska läsas och nya uppgifter och problem att lösa. Vi har dels uppgifter som ska göras samtidigt som vi även ska skriva en B-uppsats. Och allt detta ska vara klar till jul. Visst är det fantastiskt planerat av min skola? Heja Mittuniversitetet.



Varenda gång jag är på loppis så kommer jag alltid hem med en bricka, av någon anledning. Jag tycker dom är så himla fina och ingen är den andra lik. Någon gång ska dom få komma till användning med, än att bara stå och se vackra ut.










Postat av: Annika Eriksson Sjöblom

Du kan göra våningsfat av dem,blir jättefint.

Dessutom kan man göra dem i alla möjliga storlekar.



Kram Annika

2011-11-14 @ 19:31:08
URL: http://villaskogsbrynet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0