Varför inte plantera i ett par gummistövlar?

      2011-05-17 / 13:17:20 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
En dålig morgon hoppas jag ska sluta i en fantastisk kväll. Idag på morgonen var
jag duktig, jag packade väskan med badkläder, hoppade upp på cykeln och trampade
iväg bort till badhuset. Går in med ett leende på läpparna och säger att jag vill simma.
Tanten i kassen titta på mig och säger; "Vi öppnar faktiskt inte bassängen för ens klockan 12,
kom tillbaka då". VAAA? Vad är det för dåligt badhus vi har i denna stad där man
inte ens kan simma på förmiddagen?
0 poäng till Sverige SÄMSTA badhuset från mig!!

Varför inte plantera lite blommor i gamla gummistövlar i sommarstugan?



(Bild lånad från rustaupp.blogg.se)
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Hej!

Fin blogg! :) Undrar ifall du vill göra mig en superliten tjänst.. Gå isåfall in på noonewantsforever.blogspot.com och rösta på mitt skämt (nummer fem) i vänster sidospalt. :) Lämnar du en kommentar i min blogg att du har röstat så får du en länkning i min blogg inför mina 150-200 unika läsare per dag. :) Vore sjukt tacksam om du röstade!

Kram och tack på förhand.

2011-05-17 @ 23:12:42
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: A-K

Jag har faktiskt gjort just det, planterat i ett par av mina spruckna gummistövlar. Superfint blev det.

2011-05-19 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0