Tips på morsdagspresent

      2011-05-22 / 20:00:21 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Idag har jag jobbat min första dag på nya extra jobbet, gick bra. Men det
är alltid mycket från början och det tar ett tag att komma in i rollen och
känna sig trygg. DOCK har jag ikväll, med ett enormt stort dåligt samvete
bakat kladdkaka och ätit den. L vart glad, men vad säger vågen om det imorgon?

Snart ska vi alla fira våra älskade Mammor, ibland kan det vara svårt
att komma på något så jag tänker ge lite små tips...

* En bukett blommor och en hembakad tårta
* En bra CD-skiva eller film
* En kramgo nalle i kanske?
* Ett hop-plock med skönhetsprodukter. (Ansiktsmasker, badskum, lotion mm. )
* En ask med chokladpraliner och kanske något gott te?
* Lotter, gärna olika sorter (Detta skulle jag dock aldrig göra, har ge-bort-lotter-fobi)



Men för den som orkar, så har jag världens bästa tips på en
morsdagspresent som fånger vilken mammas hjärta lite extra. Min mamma
fick den av mig förra året, hon visades sedan upp den stolt för alla
andra mammor hon kände som även dem nästan började gråta för
att även de blev berörda.

Boken heter "Kära mamma". Det är en sån fylla-i-bok med saker
ni upplevt tillsammans, saker du uppskattar med din mamma, fina minnen
och plats för att sätta in bilder och mycket mycket mer. Man behöver INTE
vara kreativ, allt följer med, det enda man behöver är en penna och sina tankar.

Bluebox.se som har boken leverera jättefort så ni kommer hinna få den i tid.


Postat av: AnnaK

Hoppas allt är bra med dig Frida. =)

Själv föll jag för en variant på "kära mamma"-boken som man fyller i. Personliga presenter brukar vara uppskattat. =)

Ha det bra!

2011-05-23 @ 07:37:02
URL: http://annakmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0