No time for Pyssel..

      2011-05-03 / 17:47:35 Publicerat i kategorin Pyssel  
Just nu är det dåligt med tid för pyssel vilket också märks tydligt
här på bloggen... men när tid Ikke finnes vad göra? Men det kliar
i mina pysselfingrar och snart väldigt snart hoppas jag få mer tid tillbaka...

Nu är det 3 dagar kvar på min Vfu sen har jag gjort mina 5 veckor... och det
med blandade känslor. Dels ska det bli skönt att ha gjort klart den så
att man kan börja att koncentrera sig helt på alla uppgifter som ska in
men det ska också bli tråkigt att lämna alla gulliga barn och personal.

En sån här burk tänkte jag hinna med att göra i veckan, kanske inte just detta
mönster utan med ett eget. Men lite måste jag få pyssla annars storknar jag.




(Bilden kommer från Styleroom och albumet Pink Friday)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0