Kärlekstavla

      2011-05-11 / 12:16:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Hur har ni det ute i Sverige? Det är så fint väder ute så man tror att det är
juni, som att man råkat sova bort en månad fast man inte vet om det.

Ibland blir man kreativ och blir sugen att skapa fast man egentligen inte
har något hemma att göra något av. Men den som letar han finner.
Gick ner i källaren och började gräva i några kartonger och hittade fyra
små tavelramar som jag målat för länge länge sedan i hopp om att jag
skulle göra något av dem. Jag tar med mig dem upp och börjar klippa
och klistra och bestämmer mig för att det får bli 4 tavlor med ordet L.O.V.E.

Egentligen gillar inte jag att använda englska ord för jag tycker att
svenska ord är mycket finare och betydligt starkare. Men har man
bara 4 ramar så går det inte att skriva Ä.L.S.K.A.

Jag fick även användning av lite notpapper.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0