Helg nöje!

      2011-05-07 / 18:26:53 Publicerat i kategorin Pyssel  
Meningen var ju att jag under veckan skulle hinna med och måla den där
plåtburken, kommer ni ihåg? Men det hann jag tyvärr inte. Istället blev det
en ny lampa in till sovrummet av ett gammalt spetstyg jag köpt på
erikshjälpen för 19 kr. Känner jag nöjd med den faktiskt, den passar bra
in hemma hos mig.




Som ni ser klippte jag ut runda cirklar som jag limmade fast med tapetklister. I verkligheten syns inte dessa lika mycket, antar att de syns mer nu bara för att jag fotat mot ljuset!

Postat av: Maria

Åh, vad fint! Och smart!!! :D

2011-05-07 @ 19:17:51
URL: http://mammamariasblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Tove

Ååååh sicken fiiin=)) Du e så duktig! KRAM

2011-05-07 @ 20:02:24
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aha! Såg liknande på DosFamily och tänkt göra snarlik med spetsdukar. Har dock inte tänkt på att man faktiskt kan ta spetsgardiner, -smart!

2011-05-07 @ 21:17:38
Postat av: Emma Ström

vad har du som botten på lampan? :)

2011-06-09 @ 22:11:08
URL: http://mittlivsomemma.blogspot.com
Postat av: Altdesign.blogg.se

Jag antar att du som botten menar vad jag använde som mall?.. om det var det du funderade över så var den en gammal rislampa från IKEA. Den hade gått sönder på vissa ställen, så den fick sätta livet till : )

2011-06-09 @ 22:43:14
Postat av: Josefin

Vilken lampa, har varit på jakt efter en till vårt vardagsrum i snart ett halvår. Äntligen har jag hittat den! Nu blir det att göra en likadan. Några tips till en som aldrig pysslar men som så gärna vill ha en likadan!

2012-10-15 @ 00:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0