Böcker sorterade efter färg.

      2011-05-27 / 15:10:37 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Ikväll är vi några som ska gå ut tillsammans och äta middag.
Det kommer bli kanon trevlig. Dock så måste
ju någon där uppe i himlen självklart straffa mig så att jag måste se
ut som ett munsårsmongo just ikväll, Tack, verkligen...

Idag lovade jag att jag skulle visa er hur det vart igår i bokhyllan.
Här kommer resultatet,Visst vart det ganska stor skillnad?
Det tog ganska lång tid, så nu senare får man väl flytta om
dom igen, så att det blåa kommer i rätt ordning osv..
(Men detta orkades inte igår, vi var nog less ändå)





Postat av: Pia

Coolt, tuff idé!

2011-05-27 @ 17:38:15
Postat av: Anne-Li

http://birgittahoglundsmat.wordpress.com/category/1-frukosttallrik/



Kika in på länken, hittade mycket tips!

2011-05-27 @ 17:41:52
URL: http://mydollhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0