Sugen på en pall

      2011-03-31 / 21:06:45 Publicerat i kategorin Inspiration  
Som jag varnade skulle det kunna bli lite dåligt med
uppdateringar här, och tyvärr har det blivit så. Dagarna,
timmarna och minuterna räcker helt enkelt inte till till allt
jag vill hinna.

Jag är i alla fall sugen på att köka en pall från IKEA till köket och
självklart
göra om den, här nere hittade jag lite inspiration
på hur man skulle kunna göra, vilken tror ni föll mig i smaken?





(Bilder från pysseltips)
Postat av: Anita

Jag tippar att du i första hand väljer nr 3, tvåan kan nog vara reserv.



Trevlig blogg, kommer gärna på återbesök.

2011-04-01 @ 07:15:05
URL: http://anitafixar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha, jag tror jag vet : )) Den helvita med texten Kitchen kram mami

2011-04-01 @ 15:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0