Blomenbroche

      2011-03-15 / 12:43:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Blomenbroche eller som det heter på svenska, blombrosch! Jag gillar denna idè på att göra en enkel blomma att använda som brosch men jag tänkte att dom kunde kanske vara kul att sätta på en kudde med? eller kanske en present? Funderar på att göra några såna i blåvitt tyg och fästa på en vit kudde jag sytt.





Här finns en toppen beskrivning på hur man gör dem. Dock på tyska, men det gör inget för de är så bra bilder till som gör att man förstår hur det går till.



(Bilder och beskrivningen kommer från madamezsazsa.blogspot.com)
Postat av: Immix

Vilket bra tips! Det blir jag sugen på att testa!

2011-03-22 @ 09:03:20
URL: http://jmmix.wordpress.com
Postat av: Immix

Nu har jag gjort sådana där broscher. Jättekul pyssel! Länkar till din sida.

2011-04-01 @ 07:47:13
URL: http://jmmix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0