Alla dessa reklamer...

      2011-03-12 / 13:47:15 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Jag är en person som gillar nya reklamer, jag tycker om att försöka förstå hur dom tänkt, vad dom vill säga, eller såga dem totalt. Igårkväll när vi låg och såg en film på tv så vart det reklampaus, både jag och L var jättetrötta men kämpade för att hålla oss vaken. Mitt under reklamen dyker det upp en riktig skum reklam, Rent av SJUK reklam enligt mig.

Det var alltså reklam för en datingssida för GIFTA OCH SAMBOENDE! (!!). Men hallå? är det bara jag som tycker det är vidrigt?



Jag tycker det känns rätt smutsigt och vidrigt att tjäna pengar på andras otrohet. Att stötta något som splittrar familjer. Man behöver väl inte underlätta det eller? Eller tänker ni att dom som är medlemmar ändå skulle vara otrogna?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0