Linneskåpet.

      2011-06-02 / 13:05:32 Publicerat i kategorin Fynd  
Idag kommer bilder på det utlovade skåpet. Ni får se nu hur det såg ut innan jag
börjat måla det. Är så ENORMT besviken på hur det har blivit efter att ha målat
det 3 gånger. Det har inte alls blivit som jag velat. De på färgaffären tyckte att
det bästa vore om jag målade med ett panel lack. Och det var helt värdelöst, omöjligt
att få jämt och de ser bara inte bra ut. Så nu ska jag ta och åka iväg på COOP
och se om de har någon bättre färg jag kan måla över med.




Postat av: JOSEFIN - same old stories

Guuuud vilket vackert skåp!! Skulle det inte bli suuuperläckert om man målade det i ett tunt lager vitt?

2011-06-02 @ 23:18:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Altdesign.blogg.se

Jag försökte med det. Men tyvärr vart det jätte ojämnt och flammigt : (... Så nu är det målat i en vitare färg istället, men där träet ändå "lyser" igenom : )

2011-06-02 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0