Lediga dagar är en bra uppfinning.

      2011-06-28 / 10:05:00 Publicerat i kategorin Fynd  
Nu har jag avnjutit tre dagar sen jag kom hem. Idag är det strålande sol och jag
sitter med balkongdörren på vid gavel och bara njuter. Jag har styrt upp blomsituationen
som har blivit av utlandsresan både på balkongen och inomhus och Självklart
även hunnit klämt in lite pysslande. Snart blir det till att trampa iväg på
Rosie ( min cykel ) och jobba några timmar.

Ibland när man fyndar (får man använda ordet fynda även om det inte
gäller loppis?) så blir man bara så glad i själen. Denna söta sockerskål
fick i söndags flytta hem till mig. Och vet ni vad den kosta? Ynka 20kr, och
då var det ändå ordinariepris.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0