Herregud.. och lite skåp!

      2011-06-15 / 11:54:29 Publicerat i kategorin Pyssel  
Idag satte jag mig vid datorn för att skriva ut biljetterna till resan, båda tåget och Sj. Såg
då att resebolaget skrivit "viktig info att läsa innan resa"... de stod massa olika ointressanta
saker som man redan vet, men sen kommer jag till delen "Pass" och får panik, där står
det nämligen att passet måste vara giltigt 6 månader EFTER hemresan!!! Mitt är knappt
giltigt en månad efter. Känner hur kallsvettningarna kommer och ringer genast till
resebolaget som hänvisar mig till den grekiska ambassaden.

Så det är det jag sitter och gör nu, försöker få kontakt med ambassaden. Jag har
dels panik för hur jag ska kunna förklara detta på engelska för en grek och dels
för att vi kanske inte kan åka??

Ajjaa ni har det säkert bättre. Så här blev skåpet efter att jag målat det i alla
fall. Är nöjd över slutresultatet, även om det krävde många lager färg, många
irritationer och elaka ord om en viss färgaffär.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0