Goodiebag

      2011-06-13 / 19:42:05 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Kort snabb uppdatering och ett litet tips.

På torsdag åker jag till kreta. Men jag ligger väldigt efter i planeringen
känner jag. Men det blir väl som förra året innan Afrika resan, då packade
jag natten innan vi skulle åka, det gick ju det med.

Idag tänkte jag tips er om att ni kan gå in och beställa en gratis
Goodiebag på deras hemsida. Man får själv välja vilka produkter
man vill ha och man behöver sedan bara fylla i en liten enkät
om vad man tyckte om grejerna.

Gör det ni med.


Postat av: Sandra Lindström ♥

vilken sida är det på ? :)

2011-06-13 @ 22:35:34
URL: http://sandralindstroms.blogg.se/
Postat av: Altdesign.blogg.se

På goodiebag.nu kan du gå in : )

2011-06-14 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0