De överlever mot alla odds..

      2011-06-30 / 11:00:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Som ni vet är jag bland en av dem sämsta människor på att sköta mina
blommor och det gånger jag lyckas här hemma med de gröna växterna så
handlar det ofta mer om en kombination av lyckosamma omständigheter
och även en del blommors tydliga vilja att fortsätta leva i mitt hem, än att
jag faktiskt har någon aning om vad jag håller på med.

Jag tycker att "hjärtan på rad" är det gulligaste och finaste blomman som
finns. Men är det någon som vet hur man gör om man inte vill att den ska
blomma hela tiden?
Tydligen trivs min(a) så himla bra, att de(n) blommar året
runt och då samtidigt ständigt skärpar ner mitt golv väldigt mycket.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0