Tjohoo

      2011-07-04 / 11:00:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Gu vad härligt det var att få alla Era gulliga kommentarer igår, Det värmer så otroligt!
I eftermiddag ska jag sätta mig vid datorn och njuta av att svara på dem.

jo förresten sommaren är tillbaka.. och jag har ju turen att få njuta hela sommar (förutom de få dagar
jag jobbar, men då njuter jag av att få se folk istället ).. Så man skulle kunna säga att
jag verkligen får njuta hela sommaren! Men jag har hört en sak att på
sommarn och på semestern får man sova så
länge man vill. Man får bannlysa väckarklockan till och med. OCH som en
annan klok kvinna skrivit, så det här med att morgonstunden har guld i mun
är då en enda stor lögn, det enda morgonstunden har är ett vresigt humör.

En annan sak som kan göra en vresig är snö, och med lite humor, kvällssol och
en pinne på Kreta kunde jag bara inte låta bli att skriva i sanden.


Postat av: My

låter jävligt bra.. sj så är man uppe vid sju varje morgon :D en liten tös som ropar morron mamma Elsa veken nu!! haha.. :D

2011-07-04 @ 13:27:22
URL: http://myemeliemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0