Med jordgubbar i lass!

      2011-07-20 / 15:38:06 Publicerat i kategorin Allt och inget!  

Igår lyste verkligen flitens lampa här på landet.
Vi hann måla klart det två sista varven i gästrummet, så det är klart. CHECK
Måla sista varvet på fasaden (det femte varvet). CHECK.
Började även måla två innedörrar, klart på ena sidan. CHECK!

Det gäller att smida medans järnet är varmt. Fast egentlingen var det mer jag
som var varm, av feber. Plus att jag fick mig som en trevlig överraskning idag
när jag vaknade med ögoninflammation med. Så vi säger väl CHECK på det med.

Önskar att jag hade jordgubbar i lass, men fick nöja mig med en liter, men en liter är
ganska många med om man väljer att räkna antal jordgubbar.



Jordgubbar i godisskålen. Men de sägs ju att frukt är godis, så dom kanske är i rätt skål ändå?`



Postat av: Theresh

Vad du håller på! Vila så du blir frisk!! Förrästen hade Hanna på jobbet ögoninflamation, ni kanske smittat varandra??

KRYA PÅ DEJ! Ses på lördag!

/ Theres

2011-07-20 @ 21:33:52
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0