Man kanske skulle bli som alla andra..

      2011-07-19 / 12:11:28 Publicerat i kategorin Allt och inget!  

Många andra är hockey fantaster eller fotbollsfantaster och går verkligen in i det helhjärtat med allt vad det heter. Jag har Aldrig varit intresserad, jag vet knappt vad fotbolls Em är, vet ju knappt vad fotboll är, mer än att det är ett gäng snygga grabbar som jagar en boll.. (visst borde jag skämas nu? även om jag inte gör det).. Så inför Fotbolls Em 2012 tänkte ja ge det en chans. Jag ska också försöka hänga med och det lätta med fotbolls Em är att jag kan heja på Sverige, hade varit jobbigare om det varit Sm för då hade jag blivit tvungen att valt ett lag att heja på med... vilket hade blivit lite knivigare.

Hittade i alla fall en bra sida där man kan följa allt med tabeller, köpa biljetter och grejer med.. Den hittar ni här på denna länk Em Kval 2012 Så nu är det bara fram med popcornskålen.. (för visst ingår det?, att äta popcorn samtidigt?).. på med tvn och hålla tummarna för Sverige.

Postat av: malin

hahaha, du är så skön frida :P

2011-07-19 @ 22:21:40
URL: http://goleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0