Konsten att klä av en lampa.

      2011-07-19 / 11:53:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Igår var det lampans tur att få sig en omgång. Eller omgång och omgång. Jag tog helt
enkelt av den sitt överdrag som jag tyckte hade passerat bäst föredatum för lääääänge
sedan. Detta "pyssel" tog typ 3 sek, eller pyssel och pyssel..

L tittar förvånat på mig och funderar varför jag hänger upp lampan sådär utan
"kläder" och allt medans jag inte har något riktigt bra svar mer än att jag tycker att det
känns konstnärligt, luftigt och annorlunda... visste håller ni med mig?; )



Den här bilden är hemsk. Jag vet!. Kunde inte fota längre ner pga alla grejer som ligger på golvet eftersom det pågår en STOR rensning. Så undvik att kolla på bilden. Fast kolla ändå gärna på den läckra tapeten i bakgrunden, som strax ska bli övermålad. Men visst är den maffig? Orginal från 60-talet.


Bättre bild kommer i framtiden. Jag lovar!
Postat av: Anonym

ja toka där - vem är Du lik ! kramen Mami

2011-07-19 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0