Betongvas.

      2011-07-10 / 14:16:58 Publicerat i kategorin Betong  

Jag är väldigt dålig på att ta stora beslut. Som att flytta, våga måla om, sälja
bilen eller behålla den? tala ut med människor man inte kommer överens
med. Ja det är många saker. Nackdelen med mig är det att jag ska överanalysera
allt, in i minsta detalj. Vad jag än beslutar mig om brukar sluta med dåligt samvete
för att sedan vända till att antingen bli överlycklig, eller till att bara må ännu sämre
över hur jag kunde ta ett sånt dumt beslut..

Det jag skulle komma fram till med detta inlägg är i alla fall att jag är dålig på
stora beslut, vilket gör mig jätteduktig på att ta små beslut och göra små
förädringar. Tex, har blomman fått flyttat från balkongen och dit har istället
3 hemmagjorda betongvaser flyttat. Inte en jättelyckad gjutomgång men
tillräckligt fina ändå för att inte kastast och hamna
i "saker-som-inte-blivit-exakt-som-jag-velat-betong-himlen..







Postat av: myownhome.blogg.se

Vad mycket fint du gjort i betong!

2012-11-06 @ 20:45:53
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0