Beställning från Kina!

      2011-07-05 / 14:29:18 Publicerat i kategorin Virkat  
Jag har länge enbart bara haft virknålen 4mm. Men tänkte förra söndagen att jag skulle
försöka köpa något paket med alla virknålar så man får alla på en gång
och inte måsta styckeköpa dem. Jag börja titta runt på internet och om man ska
köpa alla virknålar så kostade det runt 400kr. Vilket är en helt sjuk summa
tycker jag och en som jag dessutom inte har råd med.

Men så kom jag på att killen i England som jag köpte mina "moulds" av kanske
hade några. Kontaktade han men han hade inga men tipsade om en kille i Kina som
han trodde skulle kunna ha. Fick hans mail och skickade iväg ett mail till han, han
svarar och säger att han säljer paket med olika storlekar i och skickar iväg ett samma dag.

Igår kom paketet, levererat ändå fram till mig, i min brevlåda. Gissa vad jag fick betala?
För 12 virknålar i strl 3-8mm fick jag betala 30kr och 80 öre.. ÄR INTE DET SJUK?

Det är helt galet att jag kan beställa från kina virknålar som flyger hit till mig och
landar i min brevlåda för ynka 30 kr. Men ska jag köpa dem i sverige
kostar ett likadant paket runt 400kr.





Postat av: Emelie

Men galet! Skulle också behöva fler virknålar, och instämmer med dig; det är både drygt och dyrt att köpa dem styckevis eller som paket. Har dock det jag behöver (Erikshjälpen brukar sälja dem för typ 2kr också, det är bra!) (;



En kompis mamma är också helt galen i att virka baby-converse och de är sjukt söta!



Kram.

2011-07-05 @ 16:56:10
Postat av: Michaela

vart får man tag på dom????

2011-07-05 @ 18:35:13
URL: http://pakngane.wordpress.com/
Postat av: Eivor

Hej!

Kan du dela med dej av adressen om virknålarna???

2011-10-05 @ 19:36:36
Postat av: parastou

Hej!



kan jag få adressen om virknålarna?????????????



2012-02-29 @ 18:30:00
URL: http://ommtaha.mihanblog.com
Postat av: parastou

hej. kan jag få adressen om virknålarna?

2012-02-29 @ 18:31:44
Postat av: Tina

Likt föregående vill jag jätte jätte gärna ha adressen dit jag kan beställa virknålarna!!! <3

2012-05-09 @ 23:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0