Tändsticksaskar i shabby chic stil

      2011-01-25 / 15:26:57 Publicerat i kategorin Pyssel  
Hej allihop.

Äntligen är solen framme och vi kan njuta av fina dagar. Nu hoppas vi det håller i sig så kanske snön har hunnit smält bort till midsommar.

Här hemma är det sjukstuga, förkylningen har sakta med säkert smygit sig på mig, nu har jag ont i halsen, är snorig och allmänt utmattad, men det är bara och bita i det sura äpplet och härda ut.

Igår hann jag med lite små pill och det slutade i några dekorerade tändsticksaskar. Tycker det där lilla eldbarnet på framsidan är så fult, så jag lägger alltid undan asken varje gång jag tänd ett ljus, men nu har jag dekorerat dem så nu vill man inte annat än bara låta dem ligga framme.

Om ni är intresserad av att köpa en ask, hör av er. De kostar 20kr/st














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0