Syskrinet

      2011-01-18 / 11:32:20 Publicerat i kategorin Pyssel  
Jag fick detta gulliga syskrin av min mamma, men som vanligt kunde jag inte låta bli att göra om det. Det fick bli lite vitfärg och så skrev jag med en spritpenna ovanpå. Vilket jag nu ÅNGRAR!!! Det ser inte alls bra ut, jag hade en bild inne i huvudet om hur jag ville att det skulle se ut, men när jag väl skrivit det på skrinet vart det inte alls som jag tänkte mig. Men men det är inte mycket att göra åt det nu, men jag har lärt mig en liten läxa: Man ska inte försöka skriva på fri hand.



Postat av: Tove

meh! Blev ju finast! Vad var d som gick fel? Blev det skråvligt? kram kram vi hörs snart;)

2011-01-18 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0