Smart förvaring!

      2011-01-20 / 16:51:26 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Jag gillar smart förvaring för små saker, som också såklart är snygga. När jag skriver här på bloggen att jag bor litet så låter det nästan som att jag bor i en etta på 25 kvadrat, men jag bor faktiskt i en tvåa på nästan 60 kvadrat, men eftersom jag har projekt igång överallt i lägenheten så känns den som liten.

Tillbaka till det jag faktiskt skulle skriva om. Jag gillar som sagt smart förvaring. Jag har köpt dessa plåtburkar på IKEA, de är egentligen meningen att de ska sitta på en metallplatta som man ska skruva fast i väggen och sen sätta dessa burkar på, men jag har satt dem direkt på kylskåpet. De fungerar perfekt för förvaring av frukost saker, russin, nötter, the osv. De fungerar som magneter så man kan ju sätta viktiga papper bakom där med som man vill hålla ordning på.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0