Något för alla...

      2011-01-24 / 12:25:41 Publicerat i kategorin Pyssel  
Hej på Er!
En intensiv vecka på skolan avslutades med en intensiv helg. Roligt, men oj vad tiden rusar iväg, tycker inte att jag hinner med någonting.... Dessutom saknar jag ljuset och solskenet. Det känns som en otroligt mörk tid nu även om ljuset håller på att vända. Jag längtar till våren!

Jag insåg i alla fall för någon dag sedan att jag behövde utöka mitt pärmförråd. Räkningar, avtal, viktiga papper hade fyllt de andra pärmarna så nu fick det flytta in en ny pärm, och jag bestämde mig även för att den skulle få ett nytt utseende och passa in lite bättre här hemma

Vem har inte en sån här hemma?



Använd någon fin servett du har hemma, lite färg och karlsson lim, det är det som behövs. Jag klippte lös plastfickan som satt på ryggens pärm och målade den sedan 2-3 ggr (ryggen alltså, inte plastfickan), jag använde mig bara av vanlig snickeri färg. Sen klädde jag sidorna med denna underbara servett som bara sprider vårkänsla inom en och sen satte jag fast en liten spets stump längs kanten jag hittade i ett skåp.



Så här blev det, ganska stor skillnad va?



Postat av: Catrin

super läckert juh!

Va pysslig du är =) Din blogg hamnar från och med nu bland mina favoriter!

2011-01-29 @ 13:53:18
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0