Erik, guldgruvan!

      2011-01-30 / 13:57:42 Publicerat i kategorin Fynd  
Hej alla härliga
Jag hoppas ni har haft en härlig helg och än är den ju inte slut. Nu suger vi ur det sista ur vår söndag och njuter riktigt och laddar inför kommande vecka.

Igår hann det blir ett besök på Eriks för mig. Det var GALET mycket folk (jag tror att Erikshjälpen är det nya innestället i Härnösand) och det är bland det värsta jag vet, alltså inte att det är det nya innestället utan när det är mycket människor. När folk plockar, trycker, drar, nästan slänger saker fram och tillbaka. Att dom puttar en för att hinna först till pepparkaret för 2 kr... Ne det fick bli en halv snabb sväng där inne, men jag fick tag i det jag faktiskt ville ha. Knappar, bakformar och en gammal plåtburk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0