Betongägg!

      2011-01-05 / 14:42:40 Publicerat i kategorin Betong  
Nu tror ni säkert att jag blivit helt från vettet, som gör ägg i betong under vintern och nästan under jul. Men det var nämligen så här att jag hade glömt bort att jag hade ett paket med ägg i kylen, hade bara ätit ett innan resten hann gå ut. Så en dag när jag städade kylen tänkte jag att istället för att bara kasta dom kunde dom i alla fall få använda skalet på ett värdigt sätt. Därför fick det blir betongägg. Det var dessutom ett litet experiment för jag visste inte ens om det gick att gjuta i dem. Nu står dom på hyllan i köket och väntar på att det ska bli påsk : )

Visst vart dom så där härligt skrovliga med hål i?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0