Betong buddah=)

      2011-01-16 / 16:33:17 Publicerat i kategorin Betong  
Mina närmaste vet att jag länge har varit på jakt efter en bebisbuddah. Jag har än idag inte hittat någon så jag har givit upp. Istället har jag helt enkelt fått gjort en själv, och i vilket material? JO betong såklart=)

Jag är jättenöjd med han, han fick en lite luftbubbla just på huvudet men ingen är ju perfekt ; )
Nu ska han få torka i några dagar till och sen ska han målas vit, i en blank vitfärg.

Lägg märke till hans hängande bröst där tillochmed bröstvårtan finns med=)



Angående mitt inlägg igår med strutarna med betong och spets, så blev det tummen ner. Det gick INTE. Hade man använt formgummi i först hade det säkert funkat alldeles utmärkt, men har ni någon gång arbetat med det så förstår ni varför jag inte orkade...
Postat av: Karoline

Wow, så snygg !!!! Har tittat på den formen men tänkt att det skulle nog inte bli så snyggt men jag får nog ändra uppfattning nu, super =)

2012-10-02 @ 09:59:50
URL: http://karolinezier.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0