Underbara (GRATIS) posters!

      2011-02-27 / 12:44:53 Publicerat i kategorin Pyssel  
Kom på en sak idag. Helgerna är på tok för korta. Man hinner precis få på sig mysbrallorna på fredagen och gona ner sig i soffan innan det är dags för att borsta tänderna och lägga sig på söndag kväll. Men hallå, Vad hände? Söndagsångesten (den ovälkomna) har slagit sina klor i mig idag.

Antagligen har jag för många hobbies som jag vill ägna mig åt på helgen, och tyvärr är ingen av dem städning.


Men ett litet söndagstips kommer här...det börjar bli allt populärer att använda sig av posters hemma för att smycka sina väggar. Det är ju faktiskt ett enkelt och billigt tips för att snabbt förändra lite där hemma utan att måsta slänga ut massa pengar. Här finns flera olika posters man kan ladda ner GRATIS, det är bara att skriva ut dem, sätta dem i en ram och hänga upp dem.Kan det blir bättre än så?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0