Tårtfat i 3- våningar!

      2011-02-11 / 11:45:22 Publicerat i kategorin Pyssel  
Äntligen fredag och som det ser ut ska det bli strålande väder hela helgen. UNDERBART!
Jag ska spendera helgen med att gå på utsällning, träna inför min redovisning och sen bara mysa med L som har kommit hem från fjällen : )

Här kommer lite bilder på några fler kakfat jag gjort!









Jag hoppas ni får en härlig helg
Postat av: Em.

Åh, en sådan som jag tänkte göra! De är sååå fina!

Älskar din randiga (: .

2011-02-11 @ 12:47:51
Postat av: Anna Almbladh

Hej!

Hittade till din sida när jag sökte på "betongägg". Vilken underbar sida du har och vilken fantastisk skaparförmåga du äger! pysslar även mycket själv och fick en massa nya idéer och tips.

Ha en trevlig helg

Anna

2011-02-11 @ 13:36:30
URL: http://annakarolina.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0