Nya krukor till köksbordet.

      2011-02-12 / 16:06:48 Publicerat i kategorin Pyssel  
Hittade 3 lerkrukor på Ica härromdagen för 5 kr st och köpte dem och tänkte att jag skulle plantera lite blommor i dem och ställa på kökesbordet. Tills vidare har det fått flyttat in 3 ljus i dem istället tills jag har kommit på vad för vårblommor jag ska plantera där i. Det är ljus i den mittersta också bara att det inte syns just från denna vinkel för att det ljuset har brunnit ner mer än de andra.

Jag har återigen givit mig på att återanvända gamla kakformar, tyckte det skulle passa bra på krukorna, och det gör de väl också. Lite vitfärg fick lerkrukorna med, dock har jag med flit målat så att det inte ska täcka helt, så ni inte tror att jag har fuskat : )

Ikväll är det melodifestivlen igen och sötaste brolle ska vara med.. YEAH!!: ) Heja Brolle!!!






Postat av: Anna

Vilken underbar blogg. Kikar runt här lite då och då.Tack för alla fina tips!!

Ha en bra kväll

Anna

2011-02-26 @ 17:41:06
URL: http://bossinsideme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0