Loppis

      2011-02-18 / 15:20:39 Publicerat i kategorin Fynd  
Nu är det helg, gu så skönt och det betyder sovmorgon imorgon, jag längtar redan : )

Vad har ni tänkt göra i helgen?
Själv har jag faktiskt inga planer, jag och mor kanske åker till Birsta men får se hur det blir. Annars tänkte jag nog ta det lugnt, pyssla lite här hemma, dra igång lite nya projekt, sova ut, göra en hårinpackning, ta en långpromenad (om det inte fortsätter att vara -25 ute), umgås med lite vänner, ta en fika. Det är en helg med helt öppna dörrar, och allt är möjligt : )



En karaff jag hittade på en loppis för några helger sen. Jag vart stormförtjust i den och kunde inte låta bli att köpa den. Kanske kan det vara mysigt och ha saft i den till sommaren? 20kr var den värd i alla fall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0