HOHO!

      2011-02-23 / 15:03:29 Publicerat i kategorin Pyssel  
Idag SLITER och RIVER jag mitt hår för att försöka förstå hur jag ska skriva ett uppgift som ska lämnas in. Jag brukar vara bra på skriftliga uppsatser och inlämningar (det är mitt ess i rockarmen) men nu går det inte. Jag sitter fast, kommer ingenstans. Jag förstår inte hur jag ska göra för att lösa uppgiften, jag har helt enkelt inte förstått uppgiften eller jag förstår uppgiften men ändå förstår jag inte (lätt som en plätt va?) och tyvärr finns det inga svar i den enda boken vi har som kurs litteratur till denna uppgift heller. Aaaajaa.. blaj blaj blaj, ska sluta klaga!

Till något helt annat så tror jag att ugglor är en ny trend som kommer att komma nu framåt våren och sommaren. Hittade några coola mallar som man kan använda för att göra ugglor till exempelvis ett barnrum. Man kan ju självklart ha dom vart man vill men just dessa passar nog bäst i ett barnrum : )

Hur söööta som helst tycker jag.



Mallen till dessa ugglor hittar du här
Postat av: Em.

Vad lustigt (: gjorde ett par sådana i måndags då jag var hemma med Novah. Men jag skrev ut dem på vitt papper och det blev också fint. Hittade mina här:



http://www.minieco.co.uk/minieco-tutorials/

2011-02-23 @ 15:32:59
URL: http://nosen.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, bli fast i studierna är INTE kul...I knom...men ugglorna gilla jag då skarpt...sötgodis :).

Tjing! / Helena

2011-02-23 @ 23:36:21
URL: http://mywoodhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0