Bloggtävling

      2011-02-21 / 13:04:56 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Idag känner jag för att fira!!

Bloggen har precis passerat 1000 besökare och igår slogs även besöksrekordet med 60 unika besökare på en dag. Detta måste vi självklart fira med en liten utlottning.

Vinsten är detta ljuvliga hänge som man kan hänga vart man vill. Endast fantasin sätter gränser.




För att vara med och tävla ska du:

För 1 lott behöver du endast lämna en kommentera till detta inlägg (glöm inte att ange mailadress så att jag kan kontakta vinnaren).
För 2 lotter lämna en kommentar och blir följare av min blogg via bloglovin (Detta görs med ett enkelt klick på ikonen med det blåa plusset lite längre ner på bloggens högra sida).
För 3 lotter gör det två ovanstånde saker + länk till min blogg med bild antingen på er facebook eller via er blogg.

Dragningen av vinnaren kommer att ske 28 februari, LYCKA TILL : )

OBS!Glöm inte att skriva i kommentaren vad ni gjort så ni får rätt antal lotter!
Postat av: Sara Kretz

Men goFrida! Jag vill givetvis delta i tävlingen som troget fan! ;)

2011-02-21 @ 14:08:14
Postat av: pernilla

Jag vill absolut vara med i tävlingen :) Jag kollar din blogg varje dag och du ger mej sååå mycket inspiration. Du är jätteduktig och kreativ Kram

2011-02-21 @ 14:58:40
Postat av: Ann-Lisa

trots kylan känner man sig varm när man kollar in din blogg!!!

2011-02-21 @ 16:03:23
Postat av: Nathalie

Hallå! Självklart vill jag vara med och tävla! har nu även lagt till dig på bloglovin :)

2011-02-21 @ 16:28:26
URL: http://ciinderellas.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej Gumman!

Vill ju oxå vara med och tävla. Din blogg kollar jag nog minst två gånger per dag. Så kreativ och så mycket inspiration :)

2011-02-21 @ 16:55:09
Postat av: Gerd Nordling

Du får oss att glömma tid och rum när vi kollar på din blogg, allt du gör blir så läckert.

Hoppas din inspirationskälla aldrig sinar:)



2011-02-21 @ 21:34:55
Postat av: Katta

Wihoo bästa Frida, jag är på!

2011-02-23 @ 14:09:44
Postat av: maud

Jag går in varje dag och läser din blogg

Min fråga är var får du alla idéer ifrån.

Vill gärna vara med i tävlingen.

2011-02-24 @ 11:47:26
URL: http://hagaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0