Alla hjärtans dag!

      2011-02-14 / 20:10:44 Publicerat i kategorin Pyssel  
Hej alla hjärtan där ute.
Jag hoppas ni har en fantastisk dag. Jag är ingen sån som firar alla hjärtansdag med rosor, och tjosanhejsan med pompa och ståt. Jag tycker alla hjärtans dag ska påminna oss alla om att uppskatta varandra mer alla andra dagar på året med.

I skolan är det mycket just nu med campus vecka och alla redovisningar. Två st blev avklarade idag och den tredje och största är imorgon OCH som vanligt måste jag vara nervös. Det är så töntigt (jag vet) jag önskar att jag inte vart nervös, att jag inte blev röd i ansiktet, att jag kunde andas som en normal person, att pulsen inte började slå i 200 hundra, att rösten inte börjardedarrar eller att benen skakar börjar skaka, men just nu är det INTE SÅ!! Men jag arbetar på det. Men just nu känns det lika jäkligt varje gång.

För att lugna nerverna inför morgondagen har jag givit på mig lite alla hjärtansdagpyssel. Det fick bli några söta hjärtan i vit lera som jag stämplade in ordet "love" i, jag tycker egentligen bättre om svenska ord, men tyvärr skulle det aldrig få plats. Ett hjärtat har sedan fått plats i köksfönstret, hängandes från handtaget.





Postat av: Lena

Kram på alla >3 dag gumman! Vilka fina hjärtan. Jag skulle vilja köpa ett sånt av dig om de är till salu :).

2011-02-14 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0