Virkad volang sjal!

      2011-12-22 / 12:44:45 Publicerat i kategorin Virkat  
Det är någonting med mig som gör att jag inte bara kan göra ingenting när jag inte
borde gör någonting. Att bara ligga rakt och upp och ner för mig i soffan blir ingen
avkoppling, eftersom att jag istället blir stressad då för att jag inte göra något! Hänger
ni med? Det är därför jag tror virka är så bra för mig. Då kan jag ligga och vila i soffan
och samtidigt virka. Lata mig... samtidigt som jag gör nytta!

Som gjort för mig.

Mitt senaste alster har blivit denna volang halsduk som är ihop virkat av ett eget hitte- på- mönster.




Postat av: Annelie

Superfin!!!!!!!!!!!

2011-12-26 @ 21:30:47
URL: http://hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0