Virka ett par jultofflor!

      2011-12-01 / 11:10:28 Publicerat i kategorin Virkat  
Jaha. Dyngförkyld. Jo jag tackar för det jag.

Fast egentligen är jag oerhört tacksam att förkylningen kom nu denna vecka och helg än nästa vecka och helg då vi åker på london resan.

Och jag är oerhört tacksam för att jag har världens bästa mamma som åker tidigt på morgon och köper halstabletter, julmust och ett paket ipren och leverera det till mig.

Det finns bara en världens bästa mamma och hon är min. Det ni!



Vad säger ni om att traska runt i såna här jultoffler på självaste julafton, det vore något det va?!

Vill ni gör ett par följer ni bara det enkla mönstret ni finner
här

Postat av: Anonym

bah mitt barn mitt barn - kram mami

2011-12-01 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0