Pernilla Wahlgren säljer sitt hus!

      2011-08-27 / 10:27:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Jag hade lite idétorka över vad jag skulle visa er för något idag tills jag trillade in på en mäklarfirma i stockholm som säljer Pernilla Wahlgrens hem. Även om jag inte är intresserad av kändisar så, då kan det ju alltid vara spännande att passa på och titta när man har chansen.

Hennes magnifika villa med 10 rum på en yta av 367m² säljes för 13.5 miljoner.

Fler bilder ser du här!



Ne hörrni!! Nu drar jag och L på dop : )
Postat av: Tomtens Dotter

Där skulle jag kunna tänka mig att bo.

Ska bara vinna på Lotto först...

2011-08-28 @ 23:36:57
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0