Jag kramar det sista ur sommaren.

      2011-08-18 / 12:59:26 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Jag vill inte att sommaren ska ta slut. Hör ni det värdegudarna? Jag-vill-inte-att-sommaren-ska-ta-slut sa jag.
Jag vill inte se nå fallande löv till backen och inte känna nå kalla vindar som kommer, jag vill inte att solen ska sluta värma. Stanna sommaren, Stanna. Snälla.

Sommaren innbär härliga stunder att plocka lass med hallon och fin
fint sommarväder, så det är alltså inte en regnjacka jag har på mig.




När en mor och dotter plockar hallon.



Det där med att det bor ormar i skogen är tydligen ingen myt.



Tur den här rackaren både tappat huvudet och lite andra delar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0